СТАРША ШКОЛА
1. У старшій школі діти зазвичай самі знають,
чого їм не вистачає і де в них слабкі місця. Учитель спрямовує їх, відкриває їм
двері і насправді більше орієнтується на питання, які вони ставлять. Ну, і сам
ставить питання – у чому зараз я можу вам допомогти?
2. Говоріть їм, якщо виникають технічні складнощі
і просіть поради.
І, можливо, якщо в них залишаються сили і час, запропонуйте бути тьюторами, розробниками і
“пояснювателями” чогось для молодших дітей. Тому що учні середньої школи будуть краще
вчитись у старшокласників, ніж у вчителів. А для старшокласників це можливість
повторити матеріал, адже ЗНО містить програму всієї школи з 5
класу.
3. Для
старшого школяра вчитель є провідником. Це довірена людина, до якої можна
звернутись. Карантин
– це час, коли діти можуть поставити вам додаткові запитання, надолужити щось
за індивідуальним планом. Учитель час від часу має виходити на спілкування з усією
групою, але можна також просто надсилати завдання в месенджер: у нормі, у
старшокласників має вистачити послідовності їх виконати. Звісно, це не скасовує
особистий контакт, адже це, окрім передачі знань, – підтримка.
Важливо розуміти, що ця криза
дає нам можливість обнулитись, вийти з цього в новій якості одне для одного. Це
шанс і для вчителів, і для директорів шкіл – передивитись відносини, кордони
одне одного. Ця можливість не пов’язана з віком, посадою або обставинами, а
виключно з нашими станом і готовністю до змін.
Немає коментарів:
Дописати коментар