МОЛОДША ШКОЛА
1. Ідеально,
якщо у вас є можливість і сили збирати дітей через Zoom або подібні застосунки
з можливістю відеоконференції, щоб діти могли спілкуватись одне з одним – хоча б 10 хвилин на день.
Нинішня ситуація – чудова можливість стимулювати дітей до спілкування в
колективі, що, між іншим, є профілактикою булінгу.
Класна група у вайбері або щось інше, будь-який застосунок, який
дасть можливість дітям надсилати одне одному промені добра, – це має бути
ініційовано вчителем. З маленькими можна разом співати пісеньку – скажімо, ту,
яку вони співали у класі, або проводити те ж ранкове коло: його можна робити в загальний конференції – “привіт-привіт” і
надсилати одне одному сердечки.
2. Спілкування
онлайн – це велике психічне навантаження для маленької дитини, у деяких
аспектах набагато більше, ніж перебування у класі. Це стосується малюків, у
яких ще немає внутрішнього розуміння, як влаштоване віртуальне спілкування.
На вас падає велике навантаження, бо ви стаєте модераторами
загальної розмови. Вам треба впевнитись, що всі бачать одне одного, що в кожного є
право голосу, і ви
регулюєте ці контакти. Окремо вам треба попередньо побудувати концепт і план вашої зустрічі так, щоб це не перетворилося
просто в загальний галас.
3. Важливо відзначити кожного персонально. Якщо знайдуться сили, кожному сказати
добре слово та прислати персональний смайлик, як дають наліпки малюкам.
4. Для малюків важлива не частота, а регулярність
спілкування. Можна
виходити у відеоконференцію не щодня, а кілька разів на тиждень – це логічно ще
й з огляду на те, що на підготовку витрачається набагато більше часу. Треба
також дати собі час на відновлення, бо віртуальне спілкування для багатьох
енергетично затратніше, ніж урок у класі.
5. Коли
діти зустрічаються після розлуки і перебувають у стані стресу, та ще й зустріч
відбувається в незвичному форматі – треба максимально уповільнити темп розмови. Тому що від наших темпу і гучності
залежить стан того, хто з нами взаємодіє. Ваш спокійний і тихий голос уже буде
стабілізацією.
Немає коментарів:
Дописати коментар