Індивідуальне консультування, психокорекція, профорієнтація

середа, 24 вересня 2025 р.

8 клас 24.09.25 Урок № 4

 Тема: Розробка  проєкту  «Мій  щит  безпеки».

Домашнє завдання:  Опрацювати інформацію  в  підручнику (§2, ст.17-27),  оформити  паспорт  проєкту  «Мій  щит безпеки»  за зразком   блозі).

Підготовка до роботи  над  проектом  завжди  починаєтьсся з  формування  паспорту  проекту.

Паспорт проекту або опис проекту – це документ, який  містить відповідь на наступні питання:

· Хто  є  організатором  проекту

·  Мета  проекту  та  його  завдання

· Вигоди  від  проекту

· Очікувані  часові  рамки  роботи

· Короткий  опис  результатів  проекту (або цілей)

· Ресурси,  доступні  для  проекту

Схема паспорту проєкту

Актуальність  теми:

Тип  проекту:  (таблиця  далі)

Керівник проекту:

Учасники проекту:

Короткий опис:

Мета  проекту:

Завдання:

Очікуваний  результат:

Шляхи  реалізації  проекту:

Види навчальних проектів

За

метою і характером проектної діяльності

Інформаційні

   Дослідницькі

      Творчі

      Пригодницькі та ігрові

       Практично-організаційні

За складом учасників

Індивідуальні

колективні

За

характером партнерських взаємодій між учасниками

кооперативні

   змагальні

  конкурсні

За мірою реалізації між предметних зв’язків

монопредметні

      міжпредметні

   позапредметні

За характером координації проекту

безпосередня

       прихована

За тривалістю виконання

короткі

        тривалі

      довготривалі

 

Послідовність виконання проекту

Етапи роботи

Зміст діяльності учнів

1

Підготовка до проектування. Визначення теми, мети й завдання проекту

Обговорення предмета з учителем, пошук необхідної додаткової інформації, визначення мети й завдань

2

Планування

1.      Вироблення плану дій:

-          визначення джерел інформації;

-          вибір способів збирання інформації;

-          вибір методів аналізу інформації;

-          вибір засобів презентації результатів;

-          формування уявлень про бажані результати (форма звіту);

-          встановлення критеріїв оцінки результату і процесу;

-          планування процедур;

-          розподіл завдань між членами проекту;

2.      Планування завдань

3

Дослідження

-  Збирання інформації.

-  Вирішення проміжних завдань.

-  Спостереження за об’єктами.

-  Проведення експериментів.

-  Анкетування.

-  Робота з літературою.

4

Результати

1.      Аналіз інформації.

2.      Формулювання висновків.

5

Оформлення звіту. Підготовка до презентації

1.      Узагальнення та класифікація зібраних матеріалів.

2.      Виготовлення ілюстративного матеріалу (фотографії, графіки, малюнки, схеми тощо).

3.      Підготовка презентаційних та інформативних матеріалів.

4.      Складання сценарію презентації.

6

Презентація

Показ результатів у формі усного звіту, звіту з демонстрацією матеріалів, письмового звіту тощо.

7

Оцінка проектної діяльності та її результатів

1.      Колективне обговорення.

2.      Самооцінка результатів і процесу дослідження за встановленими критеріями.

8

Післяпроектні дії

1.       Корекція.

2.       Використання проектних результатів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар