Поради
педагогам "Як працювати з дітьми-переселенцями":
1.
Знайомство з дитиною (ПІБ, звідки приїхав).
2. Не
наголошуйте на ситуації, в якій була дитина. Але наголосіть, що зараз всі в
безпеці.
3. У кожної
дитини повинно бути чітке розуміння того, що в неї є люди, які її підтримують,
які її люблять, які їй допоможуть. І тільки завдяки цій підтримці, тільки
завдяки цьому ресурсу дитина зможе адаптуватися і пережити це все.
4. Приділити
більше уваги.
5.
Організувати спілкування дітей з дитиною- переселенцем.
6. Дозвольте
їй сумувати, але слідкуйте за її емоційним станом.
У разі ,
якщо ви помітили, що дитина довгий час знаходиться в негативному емоційному
стані, індивідуально запропонуйте допомогу фахівців, зверніться до психолога
закладу.
7. Пояснюйте
дітям про важливість бути зібраним і допомагати один одному.
8.
Спілкуйтеся нормально, як з усіма дітьми, не проявляйте жалість до них.
9.
Переключайте дитину на посильні їй завдання, якщо вона
закрита.
10.Доцільно
обговорювати з батьками можливі реакції дітей на події, тривоги та страхи у
зв’язку з ними та як це відображається в поведінці дитини.
Серед дітей
у групі можуть бути ті, хто втратив батька чи матір через події в державі. Такі
діти можуть переживати втрату і в такий період у них може знизитись розумова
активність, можуть бути складнощі з концентрацією уваги, пригнічений емоційний
стан, регресивна поведінка, яка відповідає меншому вікові.
11. Педагог
може обговорити з дітьми ситуацію, яка склалася, ретельно добираючи слова.
Будь-яка інформація повинна бути подана дитині, але у відповідності до її віку.
Не вживати
слів "бомба", "граната", "не бійся", "
викинь це з голови", "страшно".
Вживайте
"тривожно", "схвильовано*, "напружена ситуація".
Варто знати,
що як би дітей не оберігати від інформації, вона до них буде надходити від
інших.
12.
Непотрібно навішувати на таких дітей ярлик «проблемна» дитина. Важливо побачити
в ній особистість .
13..
Підтримуйте постійний контакт з батьками дитини чи особами, які їх замінюють.
Немає коментарів:
Дописати коментар