Індивідуальне консультування, психокорекція, профорієнтація

вівторок, 17 вересня 2024 р.

7 клас 18.09.24 Урок №3

 Тема: Розробка портфоліо проєкту «Життя як проєкт»

Метод проектів виник у 20-ті роки минулого століття у США. Спершу його називали "методом проблем"Метод проектів орієнтований на самостійну діяльність учнів - індивідуальну, парну, групову, спрямовану на розв’язання конкретної проблеми з використанням різноманітних методів і способів навчання і знань з різних галузей науки. Використання проектних технологій є так званим «містком» між теорією і практикою в процесі навчання, виховання і розвитку особистості учня.

                                                      Види навчальних проектів

За

метою і характером проектної діяльності

Інформаційні

   Дослідницькі

      Творчі

      Пригодницькі та ігрові

       Практично-організаційні

За складом учасників

Індивідуальні

колективні

За

характером партнерських взаємодій між учасниками

кооперативні

   змагальні

  конкурсні

За мірою реалізації між предметних зв’язків

монопредметні

      міжпредметні

   позапредметні

 За характером координації проекту

безпосередня

       прихована

За тривалістю виконання

короткі

        тривалі

      довготривалі

Послідовність виконання проекту

Етапи роботи

Зміст діяльності учнів

1

Підготовка до проектування. Визначення теми, мети й завдання проекту

Обговорення предмета з учителем, пошук необхідної додаткової інформації, визначення мети й завдань

2

Планування

1.      Вироблення плану дій:

-          визначення джерел інформації;

-          вибір способів збирання інформації;

-          вибір методів аналізу інформації;

-          вибір засобів презентації результатів;

-          формування уявлень про бажані результати (форма звіту);

-          встановлення критеріїв оцінки результату і процесу;

-          планування процедур;

-          розподіл завдань між членами проекту;

2.      Планування завдань

3

Дослідження

-  Збирання інформації.

-  Вирішення проміжних завдань.

-  Спостереження за об’єктами.

-  Проведення експериментів.

-  Анкетування.

-  Робота з літературою.

4

Результати

1.      Аналіз інформації.

2.      Формулювання висновків.

5

Оформлення звіту. Підготовка до презентації

1.      Узагальнення та класифікація зібраних матеріалів.

2.      Виготовлення ілюстративного матеріалу (фотографії, графіки, малюнки, схеми тощо).

3.      Підготовка презентаційних та інформативних матеріалів.

4.      Складання сценарію презентації.

6

Презентація

Показ результатів у формі усного звіту, звіту з демонстрацією матеріалів, письмового звіту тощо.

7

Оцінка проектної діяльності та її результатів

1.      Колективне обговорення.

2.      Самооцінка результатів і процесу дослідження за встановленими критеріями.

8

Післяпроектні дії

1.       Корекція.

2.       Використання проектних результатів.

                 

Обговорення проекту за запитаннями:

1.                                          Чого Ви навчилися під час проектних дій?

2.                                          Що Вам дала участь у виконанні проекту?

3.                                          Які вміння та навички здобули?

4.                                          Як працювали у групах?

5.                                          Що дала Вам групова робота? Що можна було б зробити краще, чому?  Що вдалося найкраще, чому?

https://doslidnyky.com/node/753

https://doslidnyky.com/node/732


 

              

Немає коментарів:

Дописати коментар